Rogue P-3 Pull-up System

★★★★★
★★★★★
4.7
109 reviews
Gemaakt in de VS

Rogue P-3 Pull-up System

★★★★★
★★★★★
4.7
109 reviews
Gemaakt in de VS
P-3 Pull-up System
€ 202,07
(2) Beugels en (1) pull-upstang
Montagemateriaal NIET inbegrepen
52" Pull-Up Bar
€ 36,30

Productspecificaties

MerkRogue Fitness
Gemaakt in de VSJa
Gewicht31 lbs.
Lengte24"
Hoogte23"
Staalgegevens11-AWG 1x2"
Andere kenmerkenGewichtscapaciteit: meer dan 500 LB
Diepte pull-upstang: 14" en 22"
Productbeschrijving

Gemaakt van hetzelfde staal (11 AWG) als onze installaties en rekken! Het Rogue P-3 Pull-Up System is een complete en compacte plafondset voor plafonds van 8 tot 9’6” (2,4 tot 2,9 m). Bevestiging aan de wand is ook mogelijk*. Zodra je de set eenmaal aan een betonnen of houten wand hebt bevestigd, kun je met de P-3 zelf bepalen of je de stang op 14” of 22” (36 of 56 cm) van de wand wilt hebben.

Meer lezen

Rogue P-3 Pull-Up System

Gemaakt van hetzelfde staal (11 AWG) als onze installaties en rekken! Het Rogue P-3 Pull-Up System is een complete en compacte plafondset voor plafonds van 8 tot 9’6” (2,4 tot 2,9 m). Bevestiging aan de wand is ook mogelijk*. Zodra je de set eenmaal aan een betonnen of houten wand hebt bevestigd, kun je met de P-3 zelf bepalen of je de stang op 14” of 22” (36 of 56 cm) van de wand wilt hebben.

Het complete P-3 Pull-Up System bevat standaard een rekstok van 52” (130 cm). Je kunt de set desgewenst ook gebruiken om met ringen te trainen. Wil je een reksysteem voor meerdere sporters inrichten, dan monteer je meerdere beugels naast elkaar, met 3-4' (90-120 cm) tussenruimte. Vervolgens steek je er een stalen buis van 1” (2,5 cm) dik (of een buitendiameter van 1.25” (3,2 cm)) doorheen. Zo krijg je met 4 beugels een rek van 12' (3,6 m). Dit soort buizen zijn over het algemeen wel bij de bouwmarkt verkrijgbaar.

*Om meer ruimte voor kipping pull-ups mogelijk te maken, kan het grotere P-4 Pull-Up System beter werken voor wandmontage, evenals voor plafondmontage in garagegyms met plafonds hoger dan 9 '6”.

Productspecificaties

Specificaties:

  • Staal van 11 AWG
  • Afstand tot wand of plafond: 14" of 22" (36 of 56 cm)
  • Breedte: kan worden gemonteerd met een breedte van 16" (40,6 cm) of met een breedte naar wens (maximaal 48" of 122 cm)
  • Totale lengte: je kunt zo veel beugels achter elkaar plaatsen als je maar wilt. Je kunt buizen met de juiste dikte (1"/1.25") bij de bouwmarkt kopen. Meestal zijn die buizen dan 24' lang.
  • Plaatsing: Deze unit kan verticaal of horizontaal worden gemonteerd, onze unieke steunarm zorgt ervoor dat het frame stevig blijft
  • Montagebeslag NIET inbegrepen
Verzenden

Rogue Snelle Verzending

Via het Rogue-verzendsysteem kun je je bestelling volgen vanaf het moment dat je de bestelling plaatst tot aan het moment dat deze wordt bezorgd. Bestel nu en volg je bestelling direct.

Aanbevolen producten

reviews

1 - 8 van 109 reviews
CACO
MT
★★★★★
★★★★★
Nov 2023
Can’t even get the little things right
I purchased this with the idea I was paying more for a high quality product, and general product experience… which was not the case. My package came with all the hardware floating around in the box, somehow not falling out of all the holes that got punched in the box (blaming UPS there). To top it all off, the decal/logo isn’t even close to straight. At the end of the day, the thing is functional and heavy and that is all that really matters, but in general the price is not worth the premium. If you’re going to claim something is a cut above the competition, think about putting the hardware in a bag and asking the guys to put a sticker on correctly.
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com

Reactie van Rogue Fitness:

Nov 2023
We're glad to hear your unit is fully functional but apologize for the issues in transit as well as the sticker placement. Our team has reached out to make this right.
JF27
Lexington, KY
★★★★★
★★★★★
Aug 2023
Missing Hardware
Just as described below I had the same issue with missing hardware.....please help
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com

Reactie van Rogue Fitness:

Aug 2023
We apologize for the issue with your P-3 and we would be happy to get the missing hardware shipped to you. The team has reached out to do so.
ZPS13
Austin TX
★★★★★
★★★★★
Jun 2023
No hardware
Same as the others, went to install this a couple months after purchase and there is no hardware at all- friction screws, welded on, etc all missing.
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com

Reactie van Rogue Fitness:

Jun 2023
We are very sorry if any included hardware was missing from your order at delivery. Our team is reaching out now to investigate and assist.
Biff58
Brea, CA
★★★★★
★★★★★
May 2023
Welded nuts missing
I just received my P-3 today and I understand it doesn’t come with mounting hardware. What I don’t understand is why there are no nuts welded to the mounts for the bolts to lock in the bar. Very disappointed that I can’t use it as received. At this time I can’t recommend this product.
No welded nuts for locking bolts
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com

Reactie van Rogue Fitness:

May 2023
We're very sorry to hear your P-3 arrived missing hardware from shipping. Our team has expedited everything you need to you.
Walter3850
Boulder, CO
★★★★★
★★★★★
Apr 2023
so much better than the door frame kind!
I should have bought this first. Instead I tried one of the tension pull up bars for a door frame. I never got it to work. I spend more money on this and the time to install it, and it was worth every penny and the time. I'm getting stronger every day. Don't cheap out - start buy this one.
Ja, ik beveel dit product aan
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com
Nonchalant Rascal
Nottingham, UK
★★★★★
★★★★★
Mar 2023
Awesome bar
Needed a pull-up bar for ages. It fits perfectly across a chimney breast and given my ceilings are quite high I have more than enough room to passively hang and not hit my head. I'm 6"1
Ja, ik beveel dit product aan
Nuttig?
Ja · 8
Nee · 0
Foddy
Rogers, MN
★★★★★
★★★★★
Jan 2023
Sturdy and looks Great
Great workout and love that it’s our home as it gives the flexibility to get in a set up pull ups throughout the day……the best exercise equipment I’ve ever purchased.
Ja, ik beveel dit product aan
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com
andrew812
Canada
★★★★★
★★★★★
Jan 2023
Missing Bolt/Friction Screws
Bought this bar a couple months ago and finally went to hang it up. Followed the video on the website.. except mine doesn't have any hardware at all, not even welded on nuts, no friction screws, nothing.. super disappointed given the price of the setup.
Oorspronkelijk gepost op roguefitness.com

Reactie van Rogue Fitness:

Jan 2023
Thank you for posting and we're sorry to hear you did not have any hardware. Our team has a replacement order on the way to you now. We are here to make sure you receive everything you ordered in perfect quality, so please do not hesitate to reach out to us at the time of delivery.
#RYOUROGUETag je foto's op Instagram en Twitter met #RYOUROGUE... dan word jij misschien opgenomen in onze galerijBekijk volledige galerij